Booty’s are back in business!

Intensiteit: hoog
Level: all level

Door sterren als Beyoncé, Kim Kardashian, Shakira en Jennifer Lopez is een goed gevormd achterste weer helemaal hip. Daarom in deze les alle aandacht voor het zitvlak. Maar niet alleen de billen krijgen het zwaar, ook de bovenbenen, heupen, bekken, lage rug en buik komen aan bod. Om zo meer kracht en stabiliteit in het hele lage rompgebied te krijgen.

De les begint met een korte warming-up. Daarna volgt een combinatie van pittige Pilates-, ballet– en fitnessoefeningen, allemaal gericht op het onderlichaam en dus met name op de billen, bovenbenen en heupen. Doordat het tempo vrij hoog ligt, gaat ook de hartslag omhoog en wordt het dus niet alleen een spierversterkende maar ook een conditionele les. We eindigen de les met een cooling down waarin we de gebruikte spiergroepen nog even goed stretchen.

Door Booty Bootcamp krijg je:

  • mooi gevormde billen
  • sterkere heup-, en beenspieren
  • een krachtige core (buik, rug en bekken)
  • een betere conditie
  • een mooie houding
  • een meer flexibele wervelkolom
  • betere spiercontrole
  • minder rugklachten
  • meer spieruithoudingsvermogen
  • meer lichaamsbewustwording

Voor wie is Booty Bootcamp geschikt?

Voor iedereen die op zoek is naar een uitdagende en gevarieerde les, is Booty Bootcamp de ideale les. Je hoeft geen ervaring met Pilates of ballet te hebben. Heb je blessures in de hamstring, lage rug of bilspieren, dan is het wel verstandig om eerst even contact op te nemen met Angela om te bepalen of de les voor jou te doen is.

Booty Bootcamp kan ook tijdens de zwangerschap gedaan worden als je zelf al een langere tijd vergelijkbare, krachtige lessen doet. Voor de buikspieroefeningen kunnen alternatieven worden gegeven na de 3e maand. Heb je meer behoefte aan een wat rustigere les tijdens je zwangerschap, dan kun je ook kiezen voor de Friendly Flow Yoga of Calming Yin Yoga. Op het lesrooster kun je zien wanneer deze les gegeven wordt.

Meld je nu aan voor een gratis proefles!